Tato stránka má omezenou podporu pro váš prohlížeč. Doporučujeme přejít na Edge, Chrome, Safari nebo Firefox.

Odeslání do 24–48 hodin, vše je skladem *kromě nábytku

Odeslání do 24–48 hodin, vše je skladem *kromě nábytku

Nákupní podnik 0

Kombinujte s
Žádné další produkty k zakoupení

produkty
Přidejte poznámky k objednávce
Mezisoučet Zdarma
Poštovné, DPH a slevové kódy se počítají při pokladně

Nápověda a FAQ

DOSTUPNOST PRODUKTU

Všechny produkty jsou skladem (s výjimkou některého nábytku od Mayera). Proto zasíláme 98 % objednávek do 24 hodin!

Jsme jedním z nejrychleji rostoucích obchodů s prémiovými produkty! Zveme vás k nákupu!

REALIZACE OBJEDNÁVEK

FAQs

Jak dlouho trvá zpracování objednávky?

  • Všechny produkty máme skladem (kromě některého nábytku od Mayera).
    Jakmile provedete objednávku, tým lidí se začne o ni starat. Díky tomu je 98 % objednávek, které dorazí a jsou zaplaceny do 9:00 hodin, odesláno ještě týž den. To znamená, že taková objednávka bude u vás do 2-3 pracovních dnů!

Chci zadat objednávku jako společnost s aktivním DIČ (aktivní ve VIES).

  • V takovém případě se před zadáním objednávky obraťte na zákaznický servis.

Chci změnit způsob platby.

Můžeš to udělat. Prosím, kontaktuj nás, abys mohl(a) vybrat svou preferovanou platební metodu.

FAQs

Dopravní metody

  • Nabízíme mnoho způsobů dopravy. Zde si je můžete prohlédnout.

Mám problémy s přihlášením.

  • Máte u nás účet a nemůžete se přihlásit? Kontaktujte nás, pomůžeme vám!

Moje objednávka ještě nepřišla.

  • Pokud vaše objednávka nepřijde do 4 dnů, kontaktujte nás prosím. Rychle zjistíme, co se stalo.

Produkt chybí v balíčku.

  • Pracujeme s moderními IT systémy a pod dohledem kontroly. Proto chybějící zboží v balíčcích pro zákazníky téměř nikdy nenastává. :) Pokud by to bylo jinak ve vašem případě, prosíme vás, abyste balíček ještě jednou pečlivě zkontrolovali (někdy se něco může schovávat v výplňovém materiálu). Pokud produkt stále nenajdete, kontaktujte nás prosím.

Mohu dát hodnocení svému nákupu?

  • Samozřejmě. Pokud jste při nákupu souhlasili s tím, že obdržíte e-mail s krátkým průzkumem, pak dostanete několik dní po přijetí balíčku průzkum od společnosti Google. Hodnocení jsou ověřena nákupem (jsou k dispozici pro osoby, které provedly nákup).

VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

FAQs

Jak mohu vrátit produkt?

  • Máte 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu! Podrobnosti si prosím prohlédněte zde.

Jak podám stížnost?

Prosím, seznámte se zde s postupem pro podání stížnosti.

KONTAKTNÍ ÚDAJE

Jsme k dispozici:

Po-Pá: 08.00-16.00

E-mail: info@4kidspoint.cz nebo chat