Nápověda a FAQ
DOSTUPNOST PRODUKTU
Všechny produkty jsou skladem (s výjimkou některého nábytku od Mayera). Proto zasíláme 98 % objednávek do 24 hodin!
Jsme jedním z nejrychleji rostoucích obchodů s prémiovými produkty! Zveme vás k nákupu!
REALIZACE OBJEDNÁVEK
FAQs
Jak dlouho trvá zpracování objednávky?
- Všechny produkty máme skladem (kromě některého nábytku od Mayera).
Jakmile provedete objednávku, tým lidí se začne o ni starat. Díky tomu je 98 % objednávek, které dorazí a jsou zaplaceny do 9:00 hodin, odesláno ještě týž den. To znamená, že taková objednávka bude u vás do 2-3 pracovních dnů!
Chci zadat objednávku jako společnost s aktivním DIČ (aktivní ve VIES).
- V takovém případě se před zadáním objednávky obraťte na zákaznický servis.
Chci změnit způsob platby.
Můžeš to udělat. Prosím, kontaktuj nás, abys mohl(a) vybrat svou preferovanou platební metodu.
FAQs
Dopravní metody
- Nabízíme mnoho způsobů dopravy. Zde si je můžete prohlédnout.
Mám problémy s přihlášením.
- Máte u nás účet a nemůžete se přihlásit? Kontaktujte nás, pomůžeme vám!
Moje objednávka ještě nepřišla.
- Pokud vaše objednávka nepřijde do 4 dnů, kontaktujte nás prosím. Rychle zjistíme, co se stalo.
Produkt chybí v balíčku.
- Pracujeme s moderními IT systémy a pod dohledem kontroly. Proto chybějící zboží v balíčcích pro zákazníky téměř nikdy nenastává. :) Pokud by to bylo jinak ve vašem případě, prosíme vás, abyste balíček ještě jednou pečlivě zkontrolovali (někdy se něco může schovávat v výplňovém materiálu). Pokud produkt stále nenajdete, kontaktujte nás prosím.
Mohu dát hodnocení svému nákupu?
- Samozřejmě. Pokud jste při nákupu souhlasili s tím, že obdržíte e-mail s krátkým průzkumem, pak dostanete několik dní po přijetí balíčku průzkum od společnosti Google. Hodnocení jsou ověřena nákupem (jsou k dispozici pro osoby, které provedly nákup).
VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE
FAQs
Jak mohu vrátit produkt?
- Máte 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu! Podrobnosti si prosím prohlédněte zde.
Jak podám stížnost?
Prosím, seznámte se zde s postupem pro podání stížnosti.
KONTAKTNÍ ÚDAJE
Jsme k dispozici:
Po-Pá: 08.00-16.00
E-mail: info@4kidspoint.cz nebo chat