Tato stránka má omezenou podporu pro váš prohlížeč. Doporučujeme přejít na Edge, Chrome, Safari nebo Firefox.

Dne 18.4.2025 bude zákaznický servis uzavřen. Na všechny zprávy odpovíme dne 22.4.2025. Omlouváme se za případné nepříjemnosti!

Nákupní podnik 0

Kombinujte s
Žádné další produkty k zakoupení

produkty
Přidejte poznámky k objednávce
Mezisoučet Zdarma
Poštovné, DPH a slevové kódy se počítají při pokladně

Nápověda a FAQ

DOSTUPNOST PRODUKTU

Všechny produkty jsou skladem (s výjimkou některého nábytku od Mayera). Proto zasíláme 98 % objednávek do 24 hodin!

Jsme jedním z nejrychleji rostoucích obchodů s prémiovými produkty! Zveme vás k nákupu!

REALIZACE OBJEDNÁVEK

FAQs

Jak dlouho trvá zpracování objednávky?

  • Všechny produkty máme skladem (kromě některého nábytku od Mayera).
    Jakmile provedete objednávku, tým lidí se začne o ni starat. Díky tomu je 98 % objednávek, které dorazí a jsou zaplaceny do 9:00 hodin, odesláno ještě týž den. To znamená, že taková objednávka bude u vás do 2-3 pracovních dnů!

Chci zadat objednávku jako společnost s aktivním DIČ (aktivní ve VIES).

  • V takovém případě se před zadáním objednávky obraťte na zákaznický servis.

Chci změnit způsob platby.

Můžeš to udělat. Prosím, kontaktuj nás, abys mohl(a) vybrat svou preferovanou platební metodu.

FAQs

Dopravní metody

  • Nabízíme mnoho způsobů dopravy. Zde si je můžete prohlédnout.

Mám problémy s přihlášením.

  • Máte u nás účet a nemůžete se přihlásit? Kontaktujte nás, pomůžeme vám!

Moje objednávka ještě nepřišla.

  • Pokud vaše objednávka nepřijde do 4 dnů, kontaktujte nás prosím. Rychle zjistíme, co se stalo.

Produkt chybí v balíčku.

  • Pracujeme s moderními IT systémy a pod dohledem kontroly. Proto chybějící zboží v balíčcích pro zákazníky téměř nikdy nenastává. :) Pokud by to bylo jinak ve vašem případě, prosíme vás, abyste balíček ještě jednou pečlivě zkontrolovali (někdy se něco může schovávat v výplňovém materiálu). Pokud produkt stále nenajdete, kontaktujte nás prosím.

Mohu dát hodnocení svému nákupu?

  • Samozřejmě. Pokud jste při nákupu souhlasili s tím, že obdržíte e-mail s krátkým průzkumem, pak dostanete několik dní po přijetí balíčku průzkum od společnosti Google. Hodnocení jsou ověřena nákupem (jsou k dispozici pro osoby, které provedly nákup).

VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

FAQs

Jak mohu vrátit produkt?

  • Máte 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu! Podrobnosti si prosím prohlédněte zde.

Jak podám stížnost?

Prosím, seznámte se zde s postupem pro podání stížnosti.

KONTAKTNÍ ÚDAJE

Jsme k dispozici:

Po-Pá: 08.00-16.00

E-mail: info@4kidspoint.cz nebo chat