Reklamace

1. KONTAKTUJTE ZÁKAZNICKÝ SERVIS
V případě stížnosti vyplňte formulář stížnosti, který je k dispozici zde. Stížnosti jsou vyřizovány rychle a efektivně.

2. DORUČENÍ VADNÉHO VÝROBKU

V závislosti na výrobku zvolíme nejjednodušší způsob provedení reklamačního řízení.
Můžeme se dohodnout na způsobu doručení výrobku (zaslání zpět na uvedenou adresu nebo vyzvednutí kurýrem).
Pokud jsme se dohodli na vyzvednutí výrobku kurýrem, prosíme o dobré zabalení výrobku a přiložení reklamačního formuláře.

Pokud si přejete výrobek zaslat zpět sami, pak jej prosím zašlete zpět na adresu reklamace s označením "Reklamace" s dostupným reklamačním formulářem MAIL.
Zpáteční adresa:
Paxy - 4kidspoint.cz Vratimovská 681/80 71900 Ostrava - Kunčice.



Prosíme:
reklamovaný výrobek předejte pokud možno v originálním nebo jiném bezpečném obalu, který umožní jeho bezpečnou přepravu,
k reklamovanému zboží musí být přiloženo veškeré vybavení, které bylo s ním zakoupeno, aby bylo možné provést úplnou diagnostiku, proto prosím zašlete kompletní sadu vybavení dodaného se zbožím, jako jsou nabíječky, napájecí zdroje, kabely atd.
k reklamovanému zařízení přiložte pokud možno podrobný popis příznaků závady.

3. ODPOVĚĎ NA REKLAMACI
Obchod vás bude nejpozději do 3 dnů od obdržení zásilky s reklamovaným zbožím informovat o dalším postupu. Stížnost bude vyřízena do 14 dnů.

4. UPOZORNĚNÍ

PŘI PŘEVZETÍ OBJEDNÁVKY ZKONTROLUJTE STAV ZÁSILKY.
Nabízíme pouze vysoce kvalitní výrobky od renomovaných výrobců. Výrobky pocházejí z legálního zdroje, jsou zcela nové a mají originální balení. DŮLEŽITÉ: Při přebírání objednávky vždy zkontrolujte stav zásilky. Pokud zjistíte jakékoliv poškození nebo poškození obalu, sepište za přítomnosti kurýra protokol o poškození. Protokol o poškození zaslaný do obchodu spolu s reklamací usnadní vyřízení reklamace.